~Always Believe in Yourself ....~

Sunday 27 March 2011

Malu nyer.........

Tanggal 28 March 2011......aku , ana dan Fathin menuju ke pusat komputer untuk menyiapkan assignment tech com..aku ambik pc 249 dan ana ambik pc 250....ada suatu kejadian yg menyebbkan aku terpaksa menukar ke pc 251....lalu aku pun pergi daftr kat depan.....selepas dah siap wat kerja......aku pun pergi kat komputer depan untuk log out....aku pun tekan la pc 248 punye pc.....tetiba Fathin dtng log out pc 251(daftr gune no matrik die).....aku pun tanye die..."Bukan ke pc kite 248..?" die kate.."x lah...251"....aku pun kata alamak!!!!! aku locked sape punye ek..? Tetibe dtng seorg lelaki yg tersenyum lebar datng daftar balik pc 248...baru aku tau rupenye pc die...takut kecut aku dibuatnye...aku pun  minte maaf kat die....nasib baik die tu BAIK...!!!!!! huh...saje nak citer......huahuahuahua.....!!!!!!!

2 comments:

  1. hahaha..pdn muke kak mila !! hehehe...grau je...len kali alert ea..jgn terslah tekan lg.. :)

    ReplyDelete
  2. Sampai hati Izmal.....huahuahuahua....

    ReplyDelete